15 juli 2013

What to wear

Heey iedereen,

Vandaag even iets heel anders.
Ik denk dat iedereen, zowel jongens als meiden, het probleem wel kennen van :"wat doe ik aan vandaag?"
"Wat past bij het weer ?" etc.

Er is voor de iphone een app met dat je je klerenkast kan fotograferen en zo dingem kan matchen.  Zelf heb ik geen iphone , maar soort gelijke apps blijken ook voor android te zijn, zelf ben ik hier niet erg over te spreken.

Ik vond een anderhalve maand geleden een app genaamd "what to wear" en sindsdien bem ik verkocht. Deze app is geweldig!

Wat doet deze app? : deze app laat kleding zien iedere dag een andere combinatie. Eventueel met assesoires, maar soms ook zonder. Hierbij staat altijd een korte beschrijving waardooor je je eigen touch eraan kan geven. Je kan leuke outfits opslaan en als favoriet later terug bekijken. Super tof!

Sinds ik deze app kan ik niet zonder.
Wel jammer dat je niet voor bijvoorbeeld een week vooruit kan kijken. De "nieuwe outfit" komt geloof ik de dag ervoor om 18.00 uur tevoorschijn.

Je kan andere outfits tot een week terug kijken en  favorieten gewoon altijd.
Ik inspiteer mijn kleding de laatste tijd heel erg op deze app. Ik raad hem echt aan iedereen aan.

Liefs,
Xxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten