4 juni 2014

Wat ik meeneem op vakantie ♥

We kennen allemaal de 'whats in my bag' video's. Waarschijnlijk kennen we ook allemaal het probleem van teveel dingen op vakantie willen meenemen.
Vandaag laat ik zien wat ik qua verzorging en make-up meeneem op vakantie.

Ben jij benieuwd naar wat ik meeneem voor 10 dagen kijk en lees dan snel verder....




Zelf ben ik dol op het opmaken van producten. Ook koppel ik snel producten aan momenten, maar dat gaat niet altijd. Nu moet ik van mezelf per se de body butter in strawberry van the body shop opmaken. Deze heb ik al heel lang en er lijkt geen eind aan te komen, de strawberry geur is heel overheersend dus echt voor als het lekker weer is.

Door mijn autisme/perfectionisme wil ik graag weten hoeveel ik mee moet nemen met bijv. zeilen. Eerst ga ik nog in Friesland zeilen waar ik geen rekening hoef te houden met vliegtuigen etc. Maar ik heb liever een extra voorbereiding.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten