21 juli 2014

Masker Maandag ♥ Tipsy tequila Sunrise // Eind van mijn no buy ♥

Al eerder schreef ik over maskertjes van dr. van der Hoog. Dit keer behandel ik in mijn wekelijkse 'masker maandag' het Dr. van der Hoog Tipsy Tequila masker. 
Lees dus snel verder.



Dit masker kost €1,75 voor dus eigenlijk 2 maskers. 
Zoals jullie horen in de video ben ik niet heel erg enthousiast over dit masker. Het zal de tequila geweest zijn (hihi), waar mijn huid niet zo goed tegen kan. De geur vind ik wel weer erg fijn. 

Ik ben, zoals ik ook al in de video noemde erg benieuwd naar het 'bubbelgum maksker'.

Het Whats in my bag artikel waar ik het over had in de video is hier terug te vinden: 

Dit was het masker voor deze week. 

Hebben jullie ervaring met de 'speciale maskertjes' van Dr. van der Hoog?

Liefs, 
Eline

1 opmerking:

  1. Dit masker heeft wel een leuke kleur ben benieuwd hoe die werkt op mijn huid. En een no-buy lijkt mij erg moeilijk ik zeg steeds dat ik het doe maar ik heb het nog nooit volgehouden x

    BeantwoordenVerwijderen