25 augustus 2014

Masker maandag ♥ Orifame pure nature aloe mask

Het is weer maandag, dat wil zeggen tijd voor een masker maandag. 
Vandaag review ik het Oriflame pure nature Aloe mask. 

Lees dus snel verder. 

Oriflame is een Zweeds cosmetica merk, dat ik al jaren ken. Nu zijn ze uitgekomen met een 'Love nature lijn' dit zou een natuurlijke lijn moeten zijn. Vandaag laat ik in een masker video zien wat het Love nature Aloe mask voor de gecombineerde huid, voor mij doet. 



Op de site van Oriflame ; http://nl.oriflame.com/index.jhtml kom ik niet veel verder. 

Het masker zelf vind ik ook niet heel speciaal. 
Over een paar weken revieuw ik het masker én de scrub. Dan wat uitgebreider. Ik hoop dat ik het product dan ook kan terug vinden op de site. Want helaas kan ik jullie nu ook geen prijs geven. 

Ik hoop dat jullie de video leuk vonden. 

Liefs, 
Eline

1 opmerking: