1 augustus 2014

Opgemaakt ♥ Opgemaakt juli

Het is weer de eerste dag van de maand. Dat betekent dat ik laat zien welke producten ik heb opgemaakt in de afgelopen maand.


Lees en kijk dus snel verder.


Het half jaar is alweer om. Is het niet voorbij gevlogen? Wat gaat de tijd toch snel zeg, jeetje.

De opgemaakt video van juli alweer. Poeh...


Ook heb ik weer wat producten die ik weg ga doen en die eigenlijk ook een soort van op zijn. 
Deze had ik eigenlijk bij mijn opgemaakt video willen stoppen maar, omdat ik zoveel had deze maand heb ik het nog maar even gescheiden gehouden.

Het is niet erg veel maar wanneer het bij mijn opgemaakt video zou zitten zou deze video langer als 20 minuten duren. En ik houd mijn video's graag daaronder. 



Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten