22 augustus 2014

Pictures are the best memories ♥

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op foto's, de mooiste herinneringen die je voor eeuwig zou moeten koesteren. Stel dat je je geheugen verliest, wie weet kun je het door middel van foto's wel terug krijgen. Vandaag wil ik het weer eens gaan hebben over foto's en herinneringen ophalen.
Een tijdje geleden plaatste ik 'my month in pictures' (klik hier om naar het laatste life in pictures artikel te gaan), de foto's die ik via instagram had geplaatst, plaatste ik ook nog eens op mijn blog. Dit vind ik achteraf een beetje overbodig, dus besluit ik het nu anders te doen. Ook heb ik eerder een foto artikel geschreven namelijk http://elinne94.blogspot.nl/2014/05/mijn-liefde-voor-portugal.html . Vandaag is het tijd voor weer iets anders, iets wat er een beetje tussen in zit. 

Lees dus snel verder.

Al sinds ik klein ben, ben ik dol op het maken en kijken van foto's.

Deze foto kwam ik een tijd geleden tegen. Ik moest zo hard lachen toen ik deze foto zag. Dit is samen met Sirea bij ons op zolder waar ik toen der tijd een soort van mijn kamer had. Ik denk dat dit rond 2009 geweest moet zijn. Die telefoon, wauw, wat heb ik daar veel plezier van gehad.

Afgelopen jaar in Griekenland maakte de begeleiding van de zeilreizen waar ik mee reis, deze foto. Eline in actie! Ik weet nog goed dat ik me niet helemaal lekker voelde die reis. Hoop dat het beter gaat komende zeilreis in Griekenland, in oktober.


Koentje bedankt, zullen we maar zeggen. Deze foto is niet bepaald charmant. Een goede vriend van me (Koen) maakte deze foto tijdens een spelletje op oudjaarsavond. Ondanks de vreemde pose vind ik het toch een leuke foto. 


30Juni (jl) heb ik mogen figureren in Flikken Maastricht. Ik ben groot fan en ga in september ook naar de fan-dag. Op deze foto sta ik samen met Sergio Romeo IJssel, die Romeo speelt.

Dit waren een aantal foto's die ik met jullie wou delen. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten