19 augustus 2014

Review ♥ Beauty UK

Een tijdje geleden heb ik in de Beautybox een lipstick van Beauty UK ontvangen. 
Al sinds ik bezig ben met youtube hoor ik veel positieve dingen over dit merk en besloot dus deze lipstick ook eens te testen.




In Nederland is Beauty UK alleen te koop via webshops, zoals alice&jo. Ik zag hier vooral blushes staan, maar nu gaat het over deze lipstick. 

De lipstick is in kleur 5 sunset. Voor €5,- is hij te koop op de site van the make-up spot . 

De kleur van de lipstick vind ik erg mooi, lekker oranje leuk voor in de zomer. 
Ook de verpakking doet me denken aan de lipsticks waar ik dol op ben, die van MUA. Maar dan zit het soort lipbalmpje in de dop. Super handig, zo kun je de dop meenemen als je een keer een dagje weg bent. 

Als ik de kleur swatch dan is hij vrij 'sheer'. Het is oranje met een roze ondertoon, waardoor je niet meteen het BAM, in your face effect krijgt

Dit zijn mijn lippen naturel.

 Zoals je ziet zitten er van nature al wat velletjes op waardoor ik uit moet kijken met felle lippenstift.


Dit zijn mijn lippen met de lipkleur op. 
Zoals ik al zei vrij sheer, een beetje roze. 
De geur is een subtiele mint geur. Niets mis mee, toen ik de lipkleur op deed voelde ik hem een beetje trekken, na 5 min voelde ik de kleur echt in de lijntjes trekken en het zag er ook niet zo mooi uit. Voor mij dus geen lipstick van Beauty UK meer. Ik denk dat het ligt aan dat mijn lippen al droog zijn. De kleur vind ik echt super gaaf en ik baal dus echt dat deze lipstick niet voor mij is weggelegt. Wie weet kan ik hier nog iemand anders blij mee maken. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten