5 oktober 2014

#52weeksofmakeup ♥ Oranje

Oranje, een kleur die ik het liefst vermijd. De kleur oranje staat mij gewoon niet. Helaas stond week 40 geheel in het thema van Oranje. 
Ben jij zo iemand die nu denkt ; "Eline, waar heb je het over?" Ik doe mee aan de 52weeksofmakeup (challenge)  van So Lidewij. In dit artikel leg ik hier meer over uit. 

Deze week heb ik niet iedere dag een look gedragen, maar ben jij toch benieuwd lees dan snel verder...



Zoals ik hierboven al heb gezegd staat oranje mij niet, en was deze week dus erg moeilijk. 
Ik heb zoveel mogelijk oranje tinten proberen te pakken. Oranje/bruin. Rood wat net niet 100% rood was. 
Maar tijdens de declutter video's die ik vooraf heb opgenomen en die jullie over een paar weken kunnen verwachten. Zul je zien dat ik veel oranje dingen heb weggedaan. 

Maandag pakte ik zo'n Catrice lip lacquer, waar ik eigenlijk nog steeds niet goed van weet wat ik er nou echt van vind. Ook gebruikte ik mijn Sleek palette in 'Monaco' weer eens. En pakte hier de oranje/bruine kleur van.  Verder heeft deze bronzer van Hema ook iets van oranje in zich. Ik heb deze als een soort blush gebruikt, maar of ik hier nou zo blij mee ben.. hm.. ik weet het niet. 

Woensdag bedacht ik me dat ik deze blush van Hema ook nog nooit heb aangeraakt. Hij is een beetje peachy en bevat glitters, persoonlijk vind ik het meer een highlighter maar ook over deze ben ik niet zo heel enthousiast. Wel houd ik enorm veel van het printje. Ook heb ik mijn duo van Essence maar eens gepakt. Deze heb ik afgelopen week ook meerdere keren gebruikt. Ook zie je een lipgloss liggen die iets van oranje bij zich draagt. Deze lipgloss is van NYX. 

Zoals je kunt zien heb ik maar 2 foto's gemaakt. Dit thema vond ik ook erg lastig. Tja, soms heb je van die kleuren die je net iets minder goed staan en dat is bij mij Oranje. 

Mijn vooruit blik op de komende week.
Nou, morgen gaat week 41 van start. Wat bij mij dus inhoud dat 'Funky town' mijn thema is. OMG ik ben hier een beetje bang voor. Waarschijnlijk komen blush en lipstick aan de orde. Hoewel ik me nu liever in een herfst-look vermeng, blijf ik toch trouw aan het thema. Wie weet wissel ik het wel af. Deze week heb ik ook maar 2 looks gemaakt (gedeeld). 

Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden. 

Laat achter in de comments, of jij ook zo'n kleur hebt die je niet staat. 

Liefs, 
Eline ♥ 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten