25 oktober 2014

Declutter pt. 6 Backups & overige spullen

De laatste dag van mijn declutterweek is aangebroken. Vandaag is het zaterdag en dat betekent dat vanaf morgen er weer wat recentere artikelen online komen. Zo begin ik morgen met een #52weeksofmakeup samenvatting, maar vandaag mijn laatste stukje stash opruimen. 
De backups en random spullen die ik nog tegenkwam. 
Lees snel verder....



Terwijl ik mijn declutterweek-project startten twijfelde ik over het opnemen van een declutter my perfume collection. Ik ben echt een parfumjunkie en weet zeker dat andere mensen veel meer liefde schenken aan bepaalde geurtjes als dat ik doe. 

Ook heb ik een aantal projectjes toegepast (kunnen jullie komende week op mijn blog zien) om meer producten te gebruiken. 

Ik hoop dat jullie de declutter week leuk vonden en kijk dus ook even mijn andere video's. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten