7 oktober 2014

Lookbook ♥ Fall / Autumn lookbook 2014 [ sept / okt ]

Zoals ik in mijn 'What I love about fall' artikel aal heb aangegeven, ben ik de afgelopen tijd bezig geweest met een lookbook. 

Vandaag deel ik mijn eerste fall/autumn lookbook met jullie. 
Ik ben erg blij met het resultaat en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. 

Kijk en lees dus snel verder...



Als ik ergens veel mee bezig ben geweest is het wel kleding, outfits en filmen. 
De natuur van de herfst vind ik zo mooi en had dus helemaal een plan om een lookbook te maken. Met natuur, en vrolijkheid etc. 

Helaas ben ik nogal afhankelijk van een cameraman/vrouw. Niet altijd kon ik dus mijn plan uitvoeren.

Alsnog hoop ik dat jullie het eindresultaat mooi vinden. 

Laat achter in de comments wat jij ervan vind. 
Wat is jou favoriete outfit voor deze herfst? 


Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten