30 november 2014

#52weeksofmakeup ♥ Pop(art)

Het is weer tijd voor een 52 weeks of make-up challenge artikel. Deze week was het thema 'pop'. Ik gaf mijn eigen draai hieraan en noemde het 'popart'. Dit doordat ik zo'n 2 weken terug een video zag van iemand die een popart lips maakte. Dit vond ik zo super tof... Ik kreeg interesse in deze video's en vandaar dat ik nu dit thema 'popart' heb genoemd.

kijk snel verder...



Waar het allemaal mee begon, waren de lippen. 
Ik voel me net een vampier... What de hell... hoe kunnen mensen het zo perfect krijgen: 

How perfect are this lipps O.o
Wat ik ook vaak zie bij van die 'popart' looks, is van die stippen. Dit vond ik echt ontzettend tof en besloot dit ook eens te doen.

Gecombineerd met fellere oogkleuren en contourlijnen maakt dit het hele plaatje af.

Wat vinden jullie van de 'popart' style?

Liefs, 
Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten