4 november 2014

Fall favorites ♥ Koffie

Vandaag een heel ander soort artikel als normaal. 
Een aantal keren heb ik dingen besproken waar ik helemaal fan van ben. Al mijn hele leven, of al een tijdje. Maar nu, heb ik zo'n dingetje wat echt typisch herfst is. Voor mij dan, iets waar ik in de herfst helemaal dol op ben. 

Aan de titel heb je al kunnen zien dat het over koffie gaat, vandaag vertel ik hoe mijn liefde voor koffie is begonnen.

Lees snel verder...



Ik vind koffie écht een herst/winter drankje. In mijn favorieten video kwam het ook al voor. 
Zo eind septeber, begin oktober drink ik in een keer meer koffie.

Ik weet nog goed hoe ik koffie heb ontdekt. Altijd zeurde ik over dat ik geen koffie luste, maar had het nog nooit echt geprobeerd. Ja, die van papa voor wie het nooit sterk genoeg is. 

In 2012 gingen we naar Dubai, en zoals vele van jullie weten heeft Schiphol een Starbucks. Oh, Starbucks.... Ik had er zoveel over gehoord, maar vond vooral de bekers cool. Ik besloot toch iets te bestellen. 

Het werd een Caramel Hot Chocolate. Waarom ik deze besteld heb vraag ik me nog steeds af, ik hou niet eens van chocolademelk. Maar goed, in Dubai zelf werd ik dood gegooid met Starbucks filialen. Toen besloot ik samen met mama een drankje te delen. Mama gaf me als tip; 'Neem iets met melk en suiker'. Het werd een Caramel frappuchino. Wauw, wat vond ik die lekker. Wanneer ik deze nu nog bij Starbucks bestel, denk ik terug aan Dubai.   
Ook heb ik daar een aantal keren een Caramel Macchiato besteld. Deze drink ik nu nog regelmatig. 

Ik kan niet zeggen dat ik alle soorten koffie lust, maar vorig jaar heb ik in de Efteling ook met regelmaat een koffietje gedronken. Ookal was de koffie erg flauw, ik bestelde hem steeds opnieuw. 

Het liefst drink ik nu nog cappuchino of een latte macchiato. 
Voor mij moet koffie niet te sterk zijn. Ook houd ik wel van wat zoetigheid, maar ben daar een stuk minder kieskeurig in als in het begin. Ik vind het nu al snel té zoet. 

Hoe drink jij jou koffie het liefst? 
Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten