21 november 2014

ik heb jullie nodig ♥

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, is er de afgelopen weken wat onregelmatigheid in het blogschema geweest. 

De planning voor volgende week is daarin tegen wel weer volledig ingevuld. 

Graag vraag ik jullie mening over de artikelen die op Elinnee94 zullen verschijnen. 

Lees verder...



Voor een groot deel heb ik natuurlijk Elinnee94 zelf in de hand, maar wanneer ik een unboxing op de planning heb staan en het pakketje nog niet binnen is. Vind ik het persoonlijk vrij irritant, wanneer ik voor die dag geen artikel heb.

Ook al weet ik dat niet veel mensen mijn blog lezen, vind ik continuïteit erg belangrijk. 

Ik moet toegeven dat afgelopen weken me niet erg mee zaten, maar om hierdoor geen artikelen te plaatsen vind ik niet nodig. Wanneer het niet goed gaat met mij, vind ik niet dat mijn blog hieronder moet lijden. 

Wanneer ik dit schrijf, besef ik dat er toch grenzen zijn tussen mij en wat ik deel op internet. Het liefst deel ik mijn hele leven met jullie en dat is ook de reden dat ik vlog (http://youtube.com/randomECVvlogs ). Maar zoals ik in mijn vlogs ook zeg: "Wanneer ik met iemand afspreek ga ik niet zomaar vloggen". 

Komend weekend wordt een erg drukke week voor mij, waaronder morgen (za 22 nov)  de youtube meeting in Breda. Hier heb ik erg veel zin in en ga met mijn lieve collega('s). Ik zet de 's tussen haakjes, omdat ik nog niet zeker weet of Micheal (MCderpgames op youtube) ook mee gaat. 

Ook besef ik me nu dat het artikel langer wordt dan geplant. Mijn vraag aan jullie is: "Wat zouden jullie willen zien op Elinnee94?"
Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten