6 november 2014

Let's try ♥ kwasten schoonmaken met een kikker ?

Ik zag laatst bij de meiden van 'Life live Gourgious' een filmpje over het schoonmaken van make-up kwasten. Zij spraken hierin ook over een ovenhandschoen van IKEA. 
Ik had meteen een beeld bij deze handschoen. Het ging namelijk over zo'n anti-slip oven handschoen. 
Laatst was ik bij Action en kwam ik zo'n soortgelijke handschoen tegen. 
Vandaag test ik het schoonmaken van mijn kwasten d.m.v deze handschoen. 

Lees dus snel verder....


De handschoen hadden ze in allerlei kleuren en vormen. Ik ging voor de kikker. 


Het is een kikker toch? In ieder geval vond ik de kleur echt heel tof. 



Tja, het heeft zo zijn voor en nadelen. Het grootste nadeel vind ik dat hij niet helemaal over je hand zit. Waardoor het openhouden van de kikkermond lastig gaat. Een voordeel vind ik dat je door de ribbeltjes precies tussen de haartjes komt. Zeker merk ik dit bij kleine kwasten, zoals oogschaduw kwastjes. 

Deze kikker scoorde ik bij Action voor nog geen euro. Ik dacht dat hij tussen de €0,65 en €0,95 was. Leuk prijsje toch, om eens te proberen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten