17 november 2014

Mask monday ♥ Anatomicals - Grease isn't the world. (tell me more, tell me more). mattifying face mask

Na een korte stop is het weer tijd voor een masker maandag, niet in video vorm zoals je misschien gewent bent. Dit keer in artikelvorm, met foto's. 

Vandaag het Anatomicals Grease isn't the world (tell me more, tell me more) mattifying face mask. 

Lees snel verder...


Anatomicals heeft altijd super leuke verpakkingen. Ik heb al ooit eerder douchegel van dit merk geprobeerd. Dit merk heb ik leren kennen via glossybox (als ik me niet vergis) en dit masker zat ook in een box, volgens mij de beautybox. 
Hoe leuk is dat plaatje op de achterkant? Anatomicals heeft altijd leuke teksten op de verpakking staan, een klein detail wat toch aardig in de smaak valt.

Before...

Pluspunt 2, de geur en kleur van dit masker. De kleur is namelijk groenblauw en de geur is niet te beschrijven. Persoonlijk vind ik het echt een lekkere geur. 

Funny picture time! 

After...

Wat vond ik van het masker? 
Het masker was niet heel speciaal, behalve de geur en kleur dan. In totaal nu 3 pluspunten (geur, kleur, verpakking). 
Een minpunt is dat het moeilijk te verkrijgen is. Wij moeten het online bestellen bijvoorbeeld op de webshop van misslipgloss. Je betaalt €2.- voor dit masker. Wat ik wel een redelijke prijs vind. Dit is excl. verzendkosten. 

Zou ik dit masker opnieuw aanschaffen? Nee. Waarom niet, eigenlijk alleen omdat ik maskertjes voor masker maandag test. Ik weet niet wat het is, met mij en maskertjes maar uit mezelf heb ik er niet zo veel zin in ofzo. Wel zou ik dit aan iemand cadeau geven, want het is wel een goed en fijn masker. Echt een masker voor een 'lady's night'. 

Heb jij dit masker al ooit geprobeert?  en wat vond jij van de geur? laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten