21 december 2014

#52weeksofmakeup ♥ Apples & oranges

Appeltje, appeltje van oranje. Oranje is een kleur die mij absoluut niet staat. Tijdens mijn declutter series doe ik ook zo veel mogelijk hiervan weg. Daarom leek dit thema voor mij onhaalbaar. Toch heb ik er iets van gemaakt.

Kijk snel verder...


Hoe ik met dit thema te werk ben gegaan is heel simpel. Bij appel denk ik meteen aan groen en rood. Sinaasappel is natuurlijk oranje. Groen op mijn ogen, rood op mijn lippen en oranje (in dit geval peach) op mijn wangen. 

Deze foto plaatste ik op Instagram. 

Volgende week is het natuurlijk de laatste (volle) week van 2014 (wauw). Het thema voor Week 52 is daarom ; Happy new year. Wat ik verwacht van mezelf is glitters. Ik denk dat ik mijn pigment's er eens bij pak.

Wat vinden jullie van de kleur oranje?
Let me know. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten