4 december 2014

H&M flower blush

Een tijdje geleden schreef ik een artikel over de blush van H&M met een hartjes patroon. Deze vond ik erg lijken op die van physicians formula.
Tegelijkertijd kocht ik nog 2 blushes bij H&M. Deze 2 zijn met roosjes. 
Ben jij benieuwd naar deze blushes? Lees dan snel verder....


Deze prachtige blushes zijn geïnspireerd op de seizoenen. Beide hebben net als de hartjes  blush een klein kwasje en spiegeltje onderin zitten. 
spring flower (links) || Autumn flower (rechts)

Dit is mijn gezicht met een basis van foundation, concealer en poeder. Ook heb ik wat mascara aangebracht en een beetje lipbalm. 

Met 'Spring Flower'.

Spring flower is een mooie subtiele roze blush met een peach kleurige ondertoon. Hij is subtiel en persoonlijk vind ik het een erg mooie kleur.

Van 'autumn flower' schrok ik een beetje.

Van deze blush kwam een ontzettend goed pigment af. Het is een erg donker roze, bijna rode blush. Zo komt hij ook over op je wangen. Ik raad je aan om deze blush heel subtiel aan te brengen en zeer goed te blenden.

Zoals je kunt zien, is autumn flower echt rood vergeleken met spring flower. 

Deze blushes zijn €5,- p.s en dus te koop bij H&M. 
Wanneer je een compacte blush (met kwasje en spiegeltje), voor een niet al te dure prijs zoekt raad ik je deze zeker aan. 

Wat vind jij van rode blush? Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten