10 december 2014

Parfum ♥ CK IN2U for her EDT

De trouwe lezers en lezeressen weten dat ik dol ben op parfum. Kijk je nou voor de eerste keer op mijn blog en zul je denken "dit is toch een Eau de Toilette"? Dat klopt, maar ik gebruik liever het woord 'parfum' in plaats van 'geurtje of luchtje'.


Altijd als ik op een vliegveld ben zie ik de mooie flacon van Calvin Klein al staan. En ook altijd weet ik het te weerstaan wanneer het parfum nog net niet 'koop mij' roept. Sterker nog, toen ik dit jaar na lange tijd weer in Portugal was (begin juni), nam ik op Faro mijn eerste snif aan dit parfum. Die vakantie had ik me nog gefocust op Dior Hypnotic poison en liet dit parfum dus voor wat het was. 
Jullie hebben in een gisteren in de unboxing kunnen zien dat ik hem met wat korting heb kunnen bemachtigen. 

Vandaag geef ik mijn mening over dit parfum in een artikel. 

Wanneer ik aan dit parfum snif, ruik ik meteen een jongen die ik begin dit jaar heb leren kennen. Heel vreemd, maar ik denk dat hij de mannelijke versie heeft (*pssttt*, volgensmij heb ik hem betrapt). Het is een frisse toch kruidige geur, persoonlijk vind ik het echt een 'iedere dag-geur'. Naar mijn mening MOET hier iets van hout in zitten. Wanneer ik hem opspray ruik ik ook iets van een watergeur. Ook ruik je er een zoetzuure prikkeling door, wat ik persoonlijk wel spannend vind. 

Geurnoten:
Top: Siciliaanse Bergamot, roze grapefruit, rode besblad
Hart: Orchidee, Cactus
Basis: Amber, rode ceder, vanille

Mensen die mij langer volgen weten dat ik gek ben op Bergamot. Ook roze grapefruit vind ik wel een lekkere geur, zeker om even wakker van te worden. Over bloemen praat ik eigenlijk nooit, maar Orchideeën vind ik een van de mooiste bloemen. Persoonlijk denk ik dat de Cactus in samenstelling tot de grapefruit het geheel wat lichter maakt. In dit geval een top combinatie.

Deze geur vind ik steeds lekkerder ruiken. In het begin moet ik er erg aan wennen, maar dan komen er steeds meer geuren mij tegemoet waar ik blij van wordt. De basis zit vol spanning, ik ben dol op een kruidige  basis en dit is misschien wel een top combi. De enige geurnoot die ik in het lijstje mis is 'sandelhout', maar of ik deze ook in dit parfum mis...? Nee. 
Dit is echt wel een Eline parfum. 

Voor ongeveer €19,50 is deze EDT te koop.
Na al het opzoeken van de geurnoten is de geur toch aardig veranderd, de herkenbare geur van die jongen is niet meer zo sterk aanwezig. Alsnog ben ik dan benieuwd hoe de mannelijke versie van dit parfum ruikt, want zeg nou zelf het is toch super schattig als je samen met je vriend een soortgelijk parfum deelt. Dit brengt me tot de eindvraag:
Heb jij ooit een parfum gedeeld met het ander geslacht (unisex of soortgelijk)? 
Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten