12 december 2014

Persoonlijk ♥ Lanzarote & update

De afgelopen week ben ik erg veel aan het inplannen geweest. Dit doordat ik namelijk op vakantie ga. Zoals jullie al aan de titel hebben kunnen zien ga ik naar Lanzarote. 
Vanaf klein meisje heb ik (door Bassie en Adriaan) een liefde voor Lanzarote. Het moet een soort maanlandschap zijn. 

Vandaag vertel ik jullie meer. 
Lanzarote maakt onderdeel uit van de eilandengroep Canarische eilanden. Van deze Spaanse eilandengroep ben ik al ooit eerder op Tenerife geweest. Nu ga ik eindelijk naar Lanzarote.
Wat verwacht ik van Lanzarote?
Natuurlijk ben ik super benieuwd naar het landschap, het moet een soort maanlandschap zijn wat ik super cool zou vinden. Natuurlijk ga ik vloggen en het plaatsje waar het hotel is is Playa Blanca. 

Ik ben erg  benieuwd hoe het daar gaat zijn. Jullie kunnen natuurlijk gewoon artikelen verwachten, iedere dag om 8.00 uur komt er namelijk een artikel op Elinnee94. 

Vooral de video's is een beetje een dingetje, hiervan komen er nog een aantal uit november. Dat is iets wat jullie sowieso wel zullen merken. ik heb niet iedere week de kans om een video op te nemen en soms zal ik (net als met mijn declutter video's)  een aantal video's achter elkaar opnemen. 

Wel zal ik de shoplog van Lanzarote natuurlijk zo snel mogelijk uploaden, dat heeft geen zin als ik die pas in februari upload. Mijn video's wil ik meestal zo recent mogelijk houden, maar dat gaat soms niet. 
De favorieten en opgemaakt video's hebben trouwens ook altijd voorrang en neem ik echt pas in de laatste 3 dagen van een maand op, net hoe het mij het beste uit komt. 

Dit was eigenlijk een artikel bedoelt om te melden dat ik op vakatie ga, maar het is meer een soort update geworden. 

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten