4 januari 2015

#52weeksofmakeup ♥ Week 1 everyday

Het is weer tijd voor een 52 weeks of makeup artikel. Het nieuwe jaar is begonnen en week 1 is alweer voorbij. Zoals jullie misschien wel is opgevallen ben ik dol op het dragen van bruintinten, naturelle kleuren en toch een gezonde uitstraling. Dit thema was daarom erg makkelijk. 
Wil jij weten wat ik heb gebruikt, kijk dan snel verder...


Persoonlijk is eyeliner weer een favoriet geworden. Ik gebruik zo'n stiftje die ik vergeten ben te fotograferen. Hij is van KIKO.



Dit zijn de producten die ik voor deze look heb gemaakt.

Dit zijn de producten die ik voor de basis heb gebruikt. De dagcreme van Kiko is favoriet en gebruik ik iedere dag, zeker in de winter doordat de zonnefactor laag is. Helaas was deze limeted en is dus niet meer te verkrijgen. De True Match foundation van Loreal is op het moment mijn favoriete foundation. Hij is een beetje waterig maar geeft wel een mooie dekking. Als primer gebruik ik mijn geliefde Porefessional van Bennefit. I love it!


De Essence all about Matt! poeder hoort eigenlijk ook een beetje bij de basis. Deze poeder heb ik op aanraden van bloggers en youtubers gekocht. Ik doe zo ontzettend lang met poeders, maar ik moet zeggen dat ik hier wel tevreden over ben. 
Nog iets wat ik op aanraden van youtubers heb gekocht. Het Essence quattro in 'To die for'. Deze kleuren zijn zo prachtig. Voor deze look heb ik de 2 donkerste kleuren gebruikt. 
De 2 mascara's die ik heb gebruikt heb ik alle 2 gekregen. De Pupa Vamp! mascara is mijn favoriet, hij separeert je wimpers mooi en geeft ze lengte, de 4D Boost van palladio geeft de wimpers volume.
Ik ben dol op het shapen. Misschien de ontdekking voor mij van 2014. Ik wist nooit hoe je echt moest shapen maar sinds ik daar de perfecte kwast voor heb zie ik eindelijk resultaat. Met bronzer varieer ik regelmatig.Hier heb ik de Jip & Janneke bronzer gebruikt van Hema, mijn eerste bronzer trouwens. Eigenlijk zijn dit allemaal producten die niet meer te koop zijn. Zo ook de matte rode blush van Essence en de goude Essence highlighter. 

Voor mijn wenkbouwen heb ik de 2e kleur uit het Essence wenkbrouw kitje genomen. Love 'em all, deze kleur heeft een mooie rode ondertoon die erg mooi bij mijn haar past. 

Volgende week:
Volgende week is het thema 'nude'. Nu zul je zeggen "dat is toch niet zo moeilijk", ik ben bang van wel. 
Ik weet nog niet wat ik hiermee ga doen. Houd dus zeker mijn blog in de gaten. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten