18 januari 2015

#52weeksofmakeup ♥ Week 3 ♥ 50's pin up

Week 3 van 2015 zit er weer op. Dit wil ook zeggen dat ik weer een #52weeksofmakeup artikel heb. Het thema van week 3 was 50's pin up. Als ik aan dit thema denk, denk ik aan rode lipstick, maar die hebben jullie al zo veel voorbij zien komen in mijn 52 weeks of makeup artikel, dat ik er net even een andere touch aan heb gegeven. 

Kijk snel verder...



De look die ik heb gemaakt accentueert vooral mijn wenkbrauwen, zo strak mogelijk. Ook heb ik geprobeerd mijn wimpers te accentueren en mijn gezichts make-up  vrij rustig te houden. 


Voor mijn wenkbrauwen heb ik 2 producten gebruikt die bijde niet meer te verkrijgen zijn.
  • De wenkbrauwgel van Catrice die nu uit het schap wordt gehaald, superjammer want ik ben er helemaal fan van, dit borsteltje is zo super fijn! 
  • Het wenkbrauwpoeder is van Essence. Dit poeder is er nog wel maar er zijn nu 2 verschillende variaties, namelijk voor blond en donker haar.


Voor mijn ogen heb ik in de arcadeboog deze Catrice Liquid Metal eyeshadow. Deze kleur oogschaduw wordt momenteel ook uit het assortiment gehaald. Het is de kleur 070 Gold Leaf Me.

Over mijn ooglid heb ik deze oudroze shimmer kleur van Sleek gebruikt. Hij zit in het Garden of Eden palette en heet Forbidden.

Verder heb ik voor mijn ogen de volgende producten gebruikt.


Ook heb ik deze poeders gebruikt.
  • Sleek Rosegold blush.
  • Essence New Wave highlighter, helaas een limeted edition. 
  • Golden Roze bronzer met SPF 15.


 Als basis voor mijn  gezicht:

  • L'oreal Infallible 24H foundation.
  • Essence All about Matt! fixing powder
  • Catrice light reflection concealer. 

Om toch de rode lippen terug te laten komen, heb ik de Maybeline babylips in Cherry me gebruikt. Deze zorgt voor een subtiele rode kleur. 

Waar denk jij aan bij het thema 50's pin up? Laat het achter bij de comments..

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten