27 januari 2015

Golden Rose Matte Nail Lacquer nr. 14 ♥

Een matte nagellak, ik vind het vaak wel iets hebben. Een tijdje terug kreeg ik in een box een matte nagellak van Golden Rose. Het merk kende ik al van de beurs en toen ik net begon met YouTube waren de "flakies" van Golden Rose echt super populair. 

Vandaag laat ik jullie de swatches zien van deze matte nagellak.

Kijk snel verder....

Het flesje is een soort driehoek, gemaakt van matglas. Ik vind het een erg mooie uitstraling hebben. 

Het fijne aan matte nagellak is dat je precies kan zien wanneer hij droog is en op welke plaatsen hij goed en minder goed dekt. 
In 2 laagjes  dekt deze lak perfect. 
Deze paarse kleur vind ik echt prachtig, maar wel voor in de winter. 

Heb jij ooit een matte nagellak geprobeerd? Laat me weten wat je er van vind door een reactie achter te laten bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten