1 januari 2015

Happy 2015 ♡

Een jaar geleden lag ik net als nu snachts een artikel te schijven. Ik was toen met Wouter, Wessel en Sander bij Koen. Heb toen niet echt geslapen. Dit jaar een beetje hetzelfde. Ik heb de jaarwissing weer samen met deze vrienden gevierd, maar werd rond 1uur opgehaald. Nu lig ik al een paar uur in bed , thuis. Kan maar niet slapen. Afgelopen jaar is zo enorm geweest. Ik heb veel lieve, nieuwe mensen leren kennen. Heb een eigen boek uitgegeven en natuurlijk presentsties gehouden, waaronder da van mijn eigen boek.

Dit jaar heb ik ook besloten om op mijn vlog kanaal een oud&nieuw  special te maken. Helaas ging dit al vrij snel in de fout. Doordat de video van 31december niet kon worden wat ik wou.

Over een maand ben ik 21 en begint voor mij het nieuwe jaar.
Komende maand kan dus nog voor beide kanalen rommelig worden . Ik peobeer zoveel mogelijk van 2014, snel af te ronden.

Waarschijnlijk kunnen jullie later op de dag nog een ander artikel verwachten, maar dat ligt volledig aan mijn andere youtube kanaal.

Wat was jou favoriete herinnering in 2014? Let me know !

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten