31 januari 2015

Jarig ♥ Swap met Seda

Vandaag, 31 januari, is het precies 21 jaar geleden in Helmond dit meisje ter wereld kwam.
Om toch een feestelijke video te maken heb ik samen met Seda (youtube.com/beautyalaturka ) een SWAP gedaan. 
Kijk snel verder...
Al een tijdje stond het op de planning om met Seda een SWAP te doen, Seda is een lieve meid van ongeveer mijn leeftijd en maakt beautyvideo's op YouTube. 
Vandaag unbox ik mijn pakketje wat ik van haar kreeg. 


Zoals je kunt zien heb ik een hoop leuke spulletjes gekregen. Jullie kunnen de komende tijd dus veel reviews verwachten. 
Ik zou Eline niet zijn, als ik jullie alleen maar volprop met reviews. De maand februari zit namelijk vol met leuke artikelen en video's. 
Tot slot wil ik jullie nog vertellen dat er op mijn ander kanaal ( randomECVvlogs ) vanmiddag ook een leuke video online komt. Deze zal ik uiteraard ook even op mijn blog delen. 

Wat is tot nu toe jou leukste verjaardag geweest?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten