23 januari 2015

Review ♥ Benefit Primping with the stars ♥

In december ben ik naar Lanzarote geweest.In het vliegtuig terug kocht ik naast het Coca Cola nagellaksetje van OPI ook een setje van Benefit. 'Primping with the stars' heet het setje. 
Vandaag laat ik jullie de producten uit dit setje zien en vertel ik hier meer over. 

Kijk snel verder...


Wat zit er in het setje?

Alle producten die in dit kitje zitten, wat eigenlijk een soort boek is, staan op de achterkant van het doosje. 

  • Mini Stay Don't Stray oogschaduwbasis      [ Full size €25,- voor 10ml ]
  • Mini PORE-fessional                                       [ Full size €33,- voor 22ml ] 
  • Mini Some kind-a gorgeous medium           [ Full size €32,- voor 9,5gram ]
  • Mini Benetint                                                    [ Full size €33,- voor 12,5 ml ]
  • Mini Girl meets pearl                                      [ Full size €31,- voor 12 ml ]
  • Mini They are Real!                                         [ 3 gram voor €9,95 ]



Een aantal van deze producten waren bij mij al bekend, zo ben ik verzot op de 'Porefessional'. Ook heb ik de 'Stay Don't Stray' ooit gebruikt, even als de 'They are Real!

De 'Some kind-a gorgeous' was net als de 'Girl meets pearl' voor mij totaal onbekend. 'Benetint' had ik al vaker op Youtube e.d voorbij zien komen. 

Waarvoor dienen de producten:
Eigenlijk is de bedoeling van dit setje om een complete "Fake-it" look te maken. 

De 'Stay don't stray' is een oogschaduw- & concealerbasis

De 'POREfessional' is een poreminimizer, dit spul zorgt voor zichtbaar mindere poriën.

'Some kind-a Gorgeous' is een soort foundation. Geen vloeibare, geen poeder, geen cream maar iets daar tussen in. Het is een 'cream to-powder' formule, hierdoor hoef je ook geen poeder meer aan te brengen. 

'Benetint' een multifunctioneel product, deze vloeibare blush lijkt op een hele waterige nagellak. Ergens lijkt het ook een beetje op ecoline. Dit product is overigens niet alleen een blush maar ook een liptint. Hij heeft een beetje een rozengeur, niet heel overheersend.

Om een mooie glow aan je huid te geven zit de 'Girl meets pearl' highlighter in het setje, deze vloeibare highlighter is parelmoer van kleur en geeft een geweldig effect. 

Een must-have is natuurlijk een mascara, hier heeft Benefit ook aan gedacht bij het samenstellen van dit kitje. De 'They are Real!' zou voor ongelofelijke wimpers moeten zorgen. 


Conclussie:
Mijn eerste indruk over de producten is positief. De foundation valt mij reuze mee, het enige waar ik nog een beetje mee zit is "Hoe breng ik hem aan". De highlighter is favoriet en ook vind ik de 'Benetint' super tof. 
Ben jij bekend met het merk 'Benefit'? Zo ja welke producten heb jij van het merk (gehad)? Let me know in the comments. 

Liefs,
Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten