15 februari 2015

#52weeksofmakeup ♥ Week 7 ♥ Ombre lips

Een tijdje terug hoorde je iedereen over de 'ombre' of 'umbre' trend. Nu is dat al wat minder.
Voor de #52weeksofmakeupchallenge waag ik me voor 1 keer aan deze trend.
Ik had echt een super leuk idee, maar besefte me dat het niet ging lukken. 
Kijk verder...
Terwijl ik dit artikel typ, kom ik er achter dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan. Ombre is van donker naar licht, en ik heb het andersom, hihi. 


Het is meer een soort Color Blocking effect geworden. 
Wat overigens wel weer bij Carnaval past (niet dat ik het vier, maar ik ben een Brabander). 


Ik heb gebruik gemaakt van 2 favoriete lipsticks, bijde zijn van MAC. 



  • MAC Maleficent - True love's kiss
  • MAC - Candy Yum Yum
Van Candy Yum Yum kunnen jullie binnekort een review verwachten. Tot mijn grote verbazing heb ik nog nooit een review geschreven over True Love's Kiss

Missie gefaald, dit is geen Ombre-lip.

Heb jij ooit geprobeerd om een Ombre-lip te maken?
Laat achter in de comments of het is gelukt.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten