25 februari 2015

Candy Yum Yum M.A.C ♥

MAC lipsticks, ik ben er dol op. Al een tijdje zag ik Candy Yum Yum voorbij komen. Na ongeveer een jaar getwijfeld te hebben, besloot ik Candy Yum Yum aan te schaffen door middel van een aantal cadeaubonnen die ik had liggen van Douglas. 

Kijk verder...





Candy Yum Yum is een felroze kleur. MAC heeft in hun lipstick assortiment verschillende finishes. Candy Yum Yum is met een Matte finish.


Candy Yum Yum is zoet, zoet als snoepjes. Een echte Barbieroze kleur. Wil je opvallen of een keer uitpakken met je lippen dan is Candy Yum Yum echt iets voor jou. 


De dag dat ik deze lipswatches heb gemaakt, was ook de eerste keer dat ik Candy Yum Yum droeg. Ik stond versteld van de pigmentatie van deze lipstick en ook hoe lang hij blijft zitten. De matte lipsticks van MAC staan bekend om dat ze lang blijven zitten, maar toch neem ik dat altijd met een korreltje zout.  



De lipstick heeft (zoals ik net al zei) een matte finish, maar droogt mijn lippen niet uit. 
De dag dat ik deze lipstick voor het eerst droeg ging ik naar de dierentuin en je hebt hem misschien al kunnen zien in deze vlog


Aan het einde van de drukke dag en na 2 maaltijden, water én koffie zag de lipstick rond 18.00 uur zo uit. Het leek wel alsof ik een lipgloss ofzo op had gedaan. Je zag nog goed dat er iets op mijn lippen zat, de mooie felle roze kleur is goed vervaagd naar een roze gloed

Ik ben erg enthousiast over deze lipstick

Je kunt hem kopen bij MAC, in een van hun counters of op de site van Douglas (volgens mij verkopen ze MAC ook in een aantal filialen).
De lipstick is €19,- wat ik een prima prijs vind, maar dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon.

Wat vind jij van deze opvallende Candy Yum Yum?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥


1 opmerking:

  1. Wauw staat je goed! Fijn dat ie zo goed blijft zitten.
    Groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen