4 februari 2015

Lola ♥ Neptune swatches

In december, op Lanzarote kocht ik een nagellakje en topcoat van het merk Lola. Lola is een Spaans cosmetica merk, wat daar ook op de catwalk gebruikt wordt. Qua prijsklasse moet je niet denken in Chanel klasse, maar meer Catrice.
Kijk verder..

Dit merk trok eigenlijk vrij snel onze aandacht, in de winkel hebben we er vraag naar gedaan en het bleek een typisch Spaans merk te zijn, die ook voor fashion-shows wordt gebruikt. Wij besloten hier een nagellakje van te nemen, hierbij kon een basecoat natuurlijk niet missen (achteraf bleek dit een topcoat te zijn, maar dat maakt niet uit), 

Deze topcoat heeft niet echt een naam, maar ik gebruik hem eigenlijk meer als basecoat.

Ik kom om  in de blauwe lakken, er zijn zo veel verschillende tinten. Deze soort van metalic groenblauw trok meteen mijn aandacht.  Hij heet Neptune, van Neptunus. 

Op mijn nagels ziet deze kleur er donkerder en groener uit. Zelf vind ik het wel mooi.

Deze lak kocht ik bij Fund Grube op Lanzarote. Ik veracht dat je deze lak ook bij een drogisterij in Spanje kan vinden. Deze lak was tussen de €4,50 en €5,-. Lekker betaalbaar dus. 

Heb jij ooit iets van het merk Lola geprobeerd? Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten