13 februari 2015

NYC Raspberry Ice Cream ♥

Nagellak is altijd al een obsessie van mij geweest, maar nooit heb ik de perfecte roze kleur kunnen vinden. Tot ik swatches zag van NYC Rasberry Ice Cream op de blog van Charlotte. Tijdens mijn zoektocht naar roze lakken moest ik deze natuurlijk ook aanschaffen. 
Vandaag laat ik jullie geheel in het valentijn-thema deze roze lak zien.
Kijk verder...
Je hebt verschillende roze tinten. Vaak vind ik roze mooi bij anderen maar op de een of andere manier kan ik nooit de perfect roze kleur vinden. Ik kom meestal toch weer uit bij rood. Mijn zoektocht naar de perfecte roze lak is begonnen.

Raspberry Ice Cream is een piggy-roze kleur. De kleur staalt zoetigheid en schattigheid uit. Dit gecombineerd maakt het lekker meisjesachtig. Zelf ben ik niet zo'n meisjes meisje, maar deze lak staat bij vrijwel iedere outfit. 
Op de foto's komt hij niet exact over als dat hij in werkelijkheid is. Het is echt een beetje een biggetjes roze kleur.
NYC is te koop bij Kruidvat en deze lak is €2,99 . Ik ben dol op deze lak en heb me zelfs weten in te houden deze lak niet op voorraad te kopen. Als NYC ooit zo gek wordt om deze lak uit het schap te halen, sla ik hier zeker van in. 

Ja, ik ben fan! 

Wat is jou favoriete nagellak? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking: