11 februari 2015

NYX Buttergloss ♥ Vanilla cream pie & Strawberry parfait

11 december schreef ik een artikel over mijnNYX Buttergloss in Crème Brulee. Vandaag, 11 februari, 2 maanden later heb ik weer een artikel over 2 andere Butterglosses. 


Kijk verder...

Ik ben dol op NYX Buttergloss. 

Links zie je "Vanilla cream pie" en rechts "Stawberry parfeit".
Beide zijn roze en ik was nog opzoek naar een mooie roze lipgloss.
Strawberry parfeit is een donker roze kleur. 

Op mijn lippen ziet hij er zo uit. Het is niet een erg dekkende gloss, maar geeft wel mooie pigment af. Een mooie subtiele roze kleur. 

Vanillla cream pie is een nude roze kleur. Zelf houd ik wel van nude kleuren. 
Deze gloss is echt een beetje een my lips but better kleurtje voor mij. Zelf vind ik hem prachtig. Hij lijkt een beetje op Creme brullee maar dan roze. 
Waarschijnlijk kunnen julllie binnenkort een Brullee vs Vanilla cream pie verwachten. 

Wat is jou favoriete roze lipgloss? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten