9 maart 2015

ArtDeco eyeshadow base ♥

In mijn favorieten gebben jullie hem al voorbij zien komen. De ArtDeco eyeshadow base. vandaag een uitgebreid artikel over deze oogschaduwbasis.

Kijk verder...

De oogschaduwbasis zit in een mooi zwart doosje met wat informatie erop. Helaas wel in het Frans en Italiaans, waar ik dus echt geen touw aan vast kan knopen. 

 De inhoud is 5ml ik weet niet hoeveel ml er normaal in een oogschaduwbasis zit, maar 5ml vind ik behoorlijk veel als je nagaat wat je per keer nodig hebt. 

Op het doosje staan ook mooi alle ingrediënten en het product is tot 12 maanden na opening houdbaar.

In het doosje zit een rond potje, waar de oogschaduwbasis in zit. Het potje ziet er super cute uit. 

De oogschaduwbasis is vrij transparant van kleur, hoewel hij bruin oogt in het potje. Er zitten een paar kleine glittertjes in, maar dat zie je niet echt op je oog.

 Dit is mijn oog zonder iets.
Hier draag ik de oogschaduwbasis op mijn ooglid.

De oogschaduwbasis smeert makkelijk uit. Persoonlijk vind ik zo'n creamproduct fijner dan een vloeibare, zoals die van Essence
Bij deze oogschaduwbasis heb ik echt het idee dat de oogschaduw zich hecht aan de basis, waardoor hij beter blijft zitten en gepigmenteerder is. Dat had ik bij die van Essence niet. Ook is die van Essence donkerder van kleur, en deze transparant wat voor mij veel verschil uit maakt.

De oogschaduwbasis is onder anderen te koop op de site van Douglas, waar ik hem heb besteld. Hier kost hij €6,95 wat ik een mooie prijs vind. 

Gebruik jij ooit oogschaduwbasis?
Zo ja, van welk merk?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten