4 maart 2015

MAC Lustering ♥

In mijn favorieten hebben jullie hem al even voorbij zien komen. MAC Lustering. Vandaag vertel ik jullie hier meer over.
Kijk verder...


 In mijn favorieten video, heb ik al kort verteld hoe ik Lustering heb ontdekt. Namelijk via mijn nichtje. 
 Lustering heeft een lustre-finish, dit wil zeggen dat hij een vrij subtiele kleur afgeeft, romig is en ook redelijk voedend is.

 Je kunt de kleur opbouwen. Zo is dit 1 laagje, redelijk subtiel van kleur.


 Dit zijn wat meer laagjes, de kleur wordt dan intenser


Op mijn lippen ziet hij er vrij neutraal uit. Het is een koraal kleurtje, die (vermoed ik) bij iedereen wel mooi staat.


Deze lipstick is te koop bij M.A.C, in hun counters en online. Voor deze lipstick betaal je €19,-. Zelf vind ik hem het geld waard, maar dat is natuurlijk persoonlijk. 

Deze lipstick moet je gedurende dag wel bijwerken, zoals ik eerder heb gezegd blijft hij niet erg lang zitten.

Wat is jou favoriete neutrale lipstick? 
Laat het achter in de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten