6 maart 2015

The Body Shop ♥ Gorgeous Gray

Ik ben dol op producten van The Body Shop, maar van hun nagellakjes had ik nog geen enkele geprobeerd. Wel hoorde ik veel goede dingen over deze lakjes, dus besloot ik een tijdje geleden een mooie grijze kleur te bestellen.

 Gorgeous Gray.
Kijk snel verder....



Grijs vind ik echt een super toffe kleur voor op je nagels, maar ook een lastige kleur.
 Toen ik Gorgeous Gray zag, dacht ik "Let's try".

De het lezen van reviews over de lakjes van The Body Shop, was het voor mij duidelijk "perfect lakje". Maar toen ik deze nagellak voor het eerst op mijn nagels aanbracht schrok ik, want het is een behoorlijk waterig lakje. Mensen die zeggen dat hij binnen 1 keer dekt liegen, dit lakje heeft zeker 3 laagjes nodig, want je kán niet eens een dikke laag aanbrengen. 


Dat dit lakje zo waterig is, is niet specifiek een min punt. Meer een leerpunt voor mij. Je moet er mee leren omgaan.  Het lakje blijft (zonder topcoat) ongeveer 2 dagen zitten. Nou ben ik redelijk snel uitgekeken op een lakje, maar ik ben ook vrij lomp. Dit verschilt natuurlijk altijd van persoon tot persoon, maar om de review compleet te maken zet ik het er dit keer bij. 


De lakjes van The Body Shop zijn €6,- voor 6.8ml wat ik redelijk betaalbaar vind.

Heb jij ooit een Body Shop lakje geprobeerd?
Wat vind jij van de lakjes van The Body Shop?

Laat het achter in de comments.

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking:

  1. Mooi kleurtje! Ik heb nog nooit een lakje geprobeerd van de bodyshop. Wel bodybutter. ...
    Groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen