4 april 2015

Sample Saturday ♥ Yves Rocher Miniaturen

Het is weer zaterdag, normaal gesproken is het dan tijd voor een Sample Saturday. Vandaag geen samples, maar miniaturen. Miniaturen die ik een tijdje terug bij een bestelling van Yves Rocher kreeg. Vandaag dus een soort review in de vorm zoals ik normaal een Sample Saturday zal doen. 

Kijk verder... 


Quelques notes d'amour:
Quelques notes d'amour zit in een vierkant flesje, met een hartje erin verwerkt. Eigenlijk precies zoals bij het doosje. Ja deze verpakking is echt adorable!
De geur is intens, niet overheersend maar wel intens. Ook zit er een frisse kant aan, misschien zelfs een beetje zoet.

Geurnoten:
Top; bergamot & roze peper
Hart; Guaiac,  pachouli & Damask roos
Basis; Benzoïne, ceder & Amyris

Dit parfum is te koop bij Yves Rocher (in de winkels of op de site) en is er in 2 varriaties. Voor 30ml betaal je €36 en voor 50ml €54,-.


Naturelle Osmanthus:
De verpakking van Naturellle Osmanthus is vergeleken met het vorige parfum een stuk eenvoudiger, de geur is 'groen'. 
Ik vind het lastig om deze geur toe te lichten. 

Geurnoten:
Top: citroen
Hart:  jasmijn & Osmanthus
Basis: ceder

Dit parfum is wederom te koop op de site van Yves Rocher en in de winkel voor 75ml betaal je €35,-.


Neroli:
De flacon van Neroli vind ik erg klassiek. De geur is bloemig, vrouwelijk en intens. 

Geurnoten:
Top: bittere sinaasappel & petitgrain
Hart: Oranjebloesem & neroli
Basis: Musk

Voor een flacon van 30ml betaal je bij Yves Rocher €36,- en voor de 50ml varriant €54,-

Mijn favoriet voor overdag is de Quelques notes d'amour. Ook vind ik Neroli erg lekker ruiken, hoewel ik normaal gesproken niet van sinaasappel houd. Wel vind ik Neroli een echte avond geur.

Ben jij bekent met de geuren van Yves Rocher? Zo ja. welke?
Laat het achter bij de reacties. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten