4 mei 2015

Hema Moisturising lipstick 04 ♥

Deze lipstick van Hema kwam ik laatst veel tegen op YouTube. Vele blogger's hadden het over deze lipstick. Normaal ben ik niet zo snel om te krijgen, maar toen ik bij Hema was en deze lipstick 4 keer al uit het schap had gepakt, dacht ik: "jij moet mee naar huis". 
Vandaag dus een review over de Hema Moisturising lipstick in kleur 04.





Kleur 04 is een fuchsia roze kleur met een mooie shimmer erdoor.


De roze kleur ziet er op mijn hand zo uit. Tijdens het aanbrengen voel je de glittertjes een beetje en de kleur is vrij gepigmenteerd. 


Zo ziet de kleur er op mijn lippen uit. De foto maakt hem iets vager, hij ziet er namelijk een stuk feller uit op mijn lippen. 

De Hema moisturising lipstick is te koop bij Hema en is €3,-
Ben je op zoek naar een betaalbare roze lipstick dan is de Moisurising lipstick zeker het proberen waart. 

Wat is jou favoriete roze lipstick? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking: