26 mei 2015

Lee Stafford Nourishing miracle oil ♥

Nadat ik bij mijn bestelling van Douglas een tijdje geleden een tester van de Lee Stafford Nourishing miracle oil kreeg, heb ik deze met veel liefde gebruikt. Helaas was de tester in een zakje waardoor ik het zelf in een pompflacon gedaan heb en hier wat water bij heb moeten voegen.
Door de tester was ik weer helemaal into de haarolie en besloot deze ook full-size aan te schaffen. 
Vandaag kunnen jullie een review lezen over dit product. Kijk dus snel verder...


 Deze haarolie komt uit de arganoil from Marocco serie. Arganolie is de laatste jaren erg bekend geworden, door de veelzijdige werking die dit product zou hebben. Deze olie zou dus in dit product verwerkt moeten zitten. Ook op de verpakking staat duidelijk aangegeven "With PRO-ARGAN complex"


Wat zegt de verpakking over het product?
"A light weight oil treatment for all hair types.
For the smoothest, silkiest, healthiest hair yet."

Dat is toch wat iedere vrouw wil? Zacht, verzorgd, glanzend en gezond haar. Volgens de verpakking zou deze Nourishing miricle oil een speciale combinatie zijn van verschillende ingrediënten. Deze zouden zorgen voor zacht, glanzend en levendig haar. 

De ingrediënten zijn als volgt.
"Cyclopentasiloxane, dimethicone, argania spinosa, kernel oil, 
parfum, linalool, coumarin, limonene, butylphenyl, methylpropional,
citronllol, geraniol"

Dimethicone is een veel voorkomende cilicoon. In deze haarolie zorgt het ervoor dat het haar makkelijker doorkambaar is. Ook kun je aan de ingrediëntenlijst zien dat Argan hoog op de lijst staat. Lee doet wat hij belooft, dit vind ik echt een groot pluspunt. Buiten argan oil zit erook palmpit olie (kernel oil) in dit product. Extra olie, daar wordt mijn haar happy van.


De substantie van deze olie is transparant. Het is echt een olie, maar niet te waterig. Dit komt door de siliconen die er in zitten. Dit product kun je zowel op nat als op droog haar gebruiken. Mijn haar wordt er inderdaad erg zacht van en ziet er verzorgd uit. Ook krijgt het haar een mooie, natuurlijke glans. Waar ik het meest dol op ben bij dit product is de geur. De geur is moeilijk te om te omschrijven. Een heerlijk warme, luxe geur die me meteen doet denken aan hotels en vakantie. 

Voor een flacon van 50ml ben je rond de €19,- kwijt. Ik heb dit product gekocht op de site van Douglas en weet verder ook niet waar je het allemaal kan kopen. 

Gebruik jij ooit haarolie?
Zo ja, laat me weten in de comments welke jij gebruikt, of wat je favoriet is.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten