11 mei 2015

MAC is Beauty lipstick's ♥ Real Doll & Diva-ish

MAC lipsticks zijn pure liefde voor mij. Stuk voor stuk hou ik van ze, van de een meer dan van de ander. Toen ik op de site van MAC de MAC is Beauty-collectie zag, wist ik eigenlijk al dat het niet meer veilig was voor mij. Ik besloot twee lipsticks uit deze collectie te kopen en dit is de review.
Kijk verder...

De twee lipsticks die ik heb gekocht zijn: Real Doll (lustre) en Diva-ish (Amplified).


Real Doll is een lipstick met een lustre finish. Ik heb al eerder lipsticks van MAC gereviewd met deze finish. Klik hier voor de review van Lustering en  hier voor Milan Mode.

Real Doll is een lichtroze, een beetje een mauve, kleur. 


De lustre finish kan je makkelijk opbouwen en zo kan je de pigmentatie zelf bepalen. Ga je voor een subtiele of juist iets aanwezige lipkleur? Met deze lipstick kun je het zelf bepalen.


Diva-ish is een lipstick met Amplified finish. Dit wil zeggen dat de kleur vrij intens is. De kleur van deze lipstick is roze, maar niet zomaar roze (ik vind hem meer magenta).


Zoals je ziet is Diva-ish al meteen erg gepigmenteerd.

Beide zijn het roze kleuren, maar zeker op mijn lippen kun je de verschillen goed zien. 

Real Doll


Diva-ish

Beide zijn het prachtige roze tinten. De lipsticks van MAC zijn €19,- per stuk.

Welke van deze kleuren vind jij het mooist?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking: