16 juni 2015

Maybelline Brow Satin - Medium Brown

Wenkbrauwen kunnen zoveel doen met je gezicht. Eigenlijk heb ik hier nooit echt zo bij stil gestaan en wel eens een potloodje geprobeerd, omdat deze werd aangeraden. Al snel kwam ik er achter dat die potloodjes niets voor mij zijn, maar was ik meer van de poeders die ik nu ongeveer een jaartje gebruik.

Het werd tijd voor iets anders, om te experimenteren. Ik was op zoek naar een potloodje toen mijn oog ineens viel op een nieuw product van Maybelline. De Brow Satin.
Ik kocht, zonder enige verwachting (want er lag geen tester), de Brow Satin in kleur 'Medium Brown'. 
Lees verder...


 Ik heb verschillende wenkbrouwpoeders geprobeerd en merk al snel dat "mijn kleur: behoorlijk moeilijk te vinden is, wel zit deze vaak in de palettes (met 4 kleuren ofzo) maar wat heb je dan aan de rest? Zeker mijn voorliefde voor rood haar, maakt het zoeken er niet makkelijker op.
Ik gokte op kleur 'Medium Brown'.


De Brow Satin is te vergelijken met een draaibare eyeliner. Met  een mooie achterkant.
Toen ik dit product aan het gebruiken was kwam ik er achter dat de 'mooie achterkant stiekem een smutger is waar ook nog poeder uit komt. Ideaal.


Het potlood zelf ziet er mooi uit. Het draaisysteem werkt goed en ook het puntje ziet er goed uit.

swatch


Zoals je kunt zien geeft de Brow Satin een natuurlijke uitstraling aan je wenkbrauwen.
Het potloodje is erg zacht, waardoor je makkelijk kunt bijvullen. 

De Brow Satin kun je vinden in het Maybelline schap bij de drogisterij voor €12,-. Je hebt 3 verschillende kleuren; dark blonde, medium brown en dark brown. Maybelline heeft vaak acties, dus wanneer je €12,- veel vind raad ik je aan de acties in de gaten te houden. 

Welk product gebruik jij voor je wenkbrauwen?

Liefs,
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten