4 juni 2015

On and on bronze & infinite white

Nadat ik het artikel over de Maybelline color tattoo's in pink gold & pomeganate schreef, ben ik wat meer gaan experimenteren met deze producten. Ik had gemerkt dat ik toch graag on and on bronze had willen hebben, laatst had Maybelline weer een 1+1 actie en hier heb ik mijn slag geslagen. 
Naast on and on bronze kocht ik ook infinite white
Lees verder voor meer informatie en swatches.

Van alle color tattoo's is on and on bronze wel de bekendste. Charlotte van pinky polish is hier helemaal lyrisch over en door haar ben ik ook bij deze color tattoo gekomen.



Toen ik bij het schap stond en er 1+1 gratis was, werd ik behoorlijk aan het twijfelen gebracht. De color tattoo's zijn er in zoveel mooie en verschillende kleuren, maar ik weet dat ze lang niet allemaal mooi bij me staan. Ik zag deze mooie witte kleur in infinite white en dacht dat dit wel een mooie highlight kleur zou zijn, dus besloot dat het deze werd.


On and on bronze is een leger groene, bronze achtige kleur met gouden gloed. Infinite white is een zeer gepigmenteerde wit.


Qua substantie voelt infinite white meer creamy aan. Deze breng ik dus liever met mijn vinger aan en on and on bronze met een kwast. 


Wanneer ik voor een naturelle ooglook wil gaan is on and on bronze zeker een favoriet. Ik gebruik hem ook veel in combinatie met Pink gold die jullie in de vorige review hadden kunnen zien (op deze foto's is dit niet het geval).
Voor een wat feestelijkere uitstraling is infinite white. Deze witte kleur heeft ontzettend veel glitters, het lijkt soms net alsof deze producten meer uit glitters bestaan dan uit kleur. 


Waarvoor zou jij infinite white gebruiken ?

Liefs,
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten