9 juli 2015

Catrice first impressions Limeted Edition It Pieces

Eind van de maand ligt de nieuwe Limeted Edition van Catrice weer in de schappen. Een collectie die het debuut van de herfst gaat worden. Geïnspireerd op de catwalkcreaties, gaat Catrice aan de slag met bestinten en zachte nude tinten. 


Ben jij benieuwd naar de producten die in deze collectie zitten en wat mijn eerste indruk hiervan is? 
Kijk dan verder...

 Multi Matt Blush:
De laatste tijd ben ik dol op blush! Ik ben dan ook erg benieuwd naar deze blush met 4 matte kleuren. De naam: "020 La-lavender" vind ik ook erg leuk bedacht. Ook ziet het printje er, naar mijn mening, super tof uit. De prijs van deze blush is €4,-.

Deluxe oogschaduw trio:

Het oogschaduw trio in deze collectie bestaat uit drie bij elkaar passende gebakken oogschaduw kleuren. Catrice komt uit met een nude palette in kleur: 01 antique c'est trés chic en een palette met berrytinten in kleur: 03 rose vintouch. 
Zelf ben ik benieuwd hoe donker deze kleuren zijn. Ik vind het wel leuk dat Catrice eens met een trio uitkomt. Per stuk zijn deze trio's €4,90.

Ultimate Stay lipstick:

Deze lipstick met satijn-finish hebben een hoge pigmentatie en langhoudende textuur. De dekking zou een overtuigende dekking moeten hebben, zonder de lippen uit te drogen. In deze collectie zit een bruine nude kleur: 030 Wood You Love me, een zacht roze kleur: 060 Floral coral en een bessenkleur: 070 Plum & Base.
De lipsticks gaan €5,- per stuk kostten. 

Glossy lip glow:
Deze transparante lipgloss veranderd na het aanbrengen op je lippen in een roze tot fuchia kleur. Dit is zo'n lipgloss die zich aanpast op de PH-waarde van jou lippen. Ik ben erg benieuwd naar dit product. De prijs van dit product gaat €4.- zijn.

Ultimate nail laquer:

Ook in deze collectie zitten weer wat lakjes. Voor €3,- per stuk heb je een van de nieuwe verbeterde lakjes. De kleuren die in deze collectie zitten zijn: 
  • 94 It‘s A Very Berry Bash, 
  • 95 For Some It’s Plum,
  • 97 Love Affair In Bel Air 
  • 98 No Coffee Without Toffee
Illuminating highlighter pen


Deze vloeibare highlighter zit in een pennetje, het systeem werkt volgens mij net als bij zo'n concealer die je omhoog moet draaien. De kleur is zilver/roze en gaat €4,- kostten.

Naar welk product ben jij benieuwd?

Liefs,
Eline ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten