20 juli 2015

Essence long lasting lippencil

Laatst zag ik lippotloodjes van Essence. Volgens mij hebben ze deze alleen in het Kruidvat waar Essence een 3e schap heeft. 
Althans, dat is waar ik ze heb gevonden. 
Ik kocht 3 kleuren. 
01 ready for red, 02 sweetheart en 03 Yummie berry


Ben jij benieuwd naar de swatches en wat ik van deze lippencils vind?
Lees dan verder.





Op het eerste gezicht zien de swatches er goed uit. 



Tijd om ze te testen. Dit zijn mijn lippen neutraal.

01 ready for red

Ready for red is een klassiek rode kleur.


Voor mijn gehele lippen vind ik hem te uitdrogend. Ook heb ik denk ik een fout exemplaar gekocht, want bij mij is er iets mis met het draaisysteem.


02 Sweetheart


 Sweetheart is een erg romig pencil. Op de helft van mijn lippen brak het puntje af, maar ook met het platte deel is prima te werken. 
Het is een echte barbie roze kleur and i love it. 


03 Yummy berry



Yummy berry heeft alles overleefd, om het zo maar even te noemen. Het is een prachtige donkere Raspberry kleur.



Conclussie:
De lippotloodjes zijn lekker romig. Persoonlijk vind ik ze te uitdrogend voor mijn hele lippen en zal ze dan eventueel combineren met een lipgloss of met de MUA Power Pout
Het verschilt per potloodje hoe romig hij is en hoe het stiftje in de huls zit. 
Een prima product voor de prijs, want deze longlasting lipliners zijn €1,60 per stuk en in 9 verschillende kleuren verkrijgbaar. 

Ik ben erg onder de indruk van deze lipliners en heb er dus ook meerdere aangeschaft, dat terwijl ik niet zo'n lipliner persoontje ben. 


De kleuren die ik hierna nog kocht zijn : "04 Peach beauty" en "08 the girl next door" 

04 peach beauty:


 Dit vind ik echt een zomerse kleur, lekker perzik.


08 the girl next door


The girl next door door is een lichtbruine kleur. 
Het potloodje dit keer wat stugger en minder romig dan bij de andere. 



Gebruik jij eigenlijk ooit lipliner?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten