27 juli 2015

Kiko Ultra Glossy Stylo 819 & 820

Toen ik in Duitsland was ging ik ook langs bij KIKO, een van mijn favoriete vakantie winkels die binnekort ook in Eindhoven komt (yay). Ik weet nog goed wanneer we KIKO hebben ontdekt, maar tegen de tijd dat er een KIKO in Eindhoven zit zal ik hier een uitgebreid artikel over schrijven.
Vandaag review ik 2 lipbalms die een best wel aparte kleur hebben.


Ben je benieuwd? Lees dan verder...




De lipbalms uit de ultra glossy stylo -lijn  bevatten SPF 15, wat echt ideaal is voor de zomer. Want ook je lippen kunnen verbranden en geloof me, dat is echt geen pretje. Ik koos de kleur 819 een beetje een lila mauve kleurtje en 820 en blauw achtige kleur. 

819 
 Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. 

Dit is met kleur 819.

Ik vind deze roze kleur erg toegankelijk. Hij is milky, misschien iets te milky maar dat is een questie van opbouwen (of afbouwen).

 820
Dit zijn mijn lippen zonder iets erop.

Dit is met kleur 820

Gelukkig is dit niet blauw-blauw, maar meer een blauwe gloed. Ik vind het echt prachtig, maar denk niet dat ik dit vaak alleen zou dragen. Ik wil gaan experimenteren met deze kleur over een andere lipstick. 

Deze tinted lipbalms zijn €4,90 per stuk, je kunt KIKO in Nederland online kopen en in Amsterdam zit volgens mij ook een filiaal.

Weet jij nog hoe je KIKO hebt ontdekt? Of ken je het merk helemaal niet?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline 

1 opmerking: