2 juli 2015

Life Talk Togheter op Elinnee94 ♥ Buget zomerse roze make-up look

Hey,
Ik ben Nienke en vandaag schrijf ik zoals beloofd een gastartikel op de blog van Eline. Als je het artikel waarin ik me voorstel nog niet gelezen hebt, klik dan hier
 Vandaag laat ik je zien hoe je een mooie zomerse look kunt creëren met allemaal roze tinten. Ik doe dat met behulp van een foto tutorial. Ik laat je stap voor stap zien hoe ik de look maak. Ben je benieuwd hoe ik dat doe? Lees dan snel verder!



Ik laat je eerst even zien welke producten ik voor de basis van mijn make-up heb gebruikt. Zonder een mooie rustige basis stelt je look eigenlijk niet veel voor. Je moet een goede ondergrond hebben om verder op te kunnen werken, het is soms net verf mensen. ;)

Voor de basis gebruikte ik de volgende producten:

-  HEMA  Mattifying Compact Powder in nummer 21
- Catrice Eyebrow Set
- Essence Stay All Day Concealer in nummer 20 Soft Beige
- Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation in nummer 100 Ivory


Dit is hoe mijn gezicht eruit ziet als ik alleen de basis op heb. Laten we dit lege canvas eens gaan invullen.

Dan gaan we over naar de producten die ik voor de rest van de look heb gebruikt, natuurlijk kun je in je eigen collectie kijken naar producten die jij hebt en hoef je niet perse precies dezelfde producten te gebruiken.

- Essence All About Nude Eyeshadow in nummer 01 Nude
- Catrice Multi Colour Blush in nummer 060 Strawberry Frappucino
- Max (Action) Baked Eyeshadow in nummer 425 Pink & Beige
- Rimmel London Glam'eyes in nummer 002 Smokey Brun
- Maybelline New York The Rocket Volum' Express Mascara
- Miss Sporty Miss Cocktail Lipgloss in nummer 016 Cosmo
- Essence I Love Stage Eyeshadowbase
- HEMA Wimperkruller
- Essence Oogpotlood In Een Bruine Kleur 


Ik begin met de oogschaduwbasis, die zorgt ervoor dat de oogschaduw die ik zo ga aanbrengen helemaal goed blijft zitten en de oogschaduw net wat meer kleur afgeeft. Verdeel de oogschaduwbasis over het gehele ooglid tot aan de wenkbrauw.


Dan neem ik deze mooie bruine kleur uit het palette van Rimmel, ik ga de kleur aanbrengen met een ronde kwast van Essence zodat ik makkelijk in de arcadeboog kan komen. De arcadeboog is het gedeelte bij je oog dat een beetje indeukt tegen het wenkbrauwbot aan. Daar ontstaat een soort van ringetje, bij de een is de arcadeboog makkelijker te vinden dan bij de ander.


Ik breng de kleur lichtjes aan en zorg dat er niet direct te veel kleur van af komt. Later neem ik nog wat oogschaduw op mijn kwast om het goudbruin wat intenser te maken.


Dan neem ik uit het palette van Max de lichtroze kleur, die kleur ga ik aanbrengen met een fluffy kwast van HEMA, zo zorg ik ervoor dat de kleur niet te intens wordt.


Ik breng de kleur aan over het gehele bewegende ooglid, zo zorg ik ervoor dat de andere kleuren er straks mooi overheen kunnen. Ook meng ik de bruine kleur met de lichtroze kleur, zo zorg ik ervoor dat er geen harde lijnen ontstaan en alles een mooi geheel wordt. Dat doe ik gewoon met dezelfde kwast.


Ik pak het palette van Max er nog eens bij en pak nu de kleur die je rechtsonder ziet, ik gebruik weer de fluffy kwast van HEMA. Ik breng deze kleur aan op het bewegend ooglid, maar alleen aan de buitenkant. Precies op dezelfde manier als met de lichtroze kleur.


Nadat ik dat gedaan heb ga ik aan de slag met het palette van Essence, ik neem de kleur die je linksonder ziet.


Die kleur breng ik aan met een klein kwastje van HEMA in de binnenste ooghoek. Zo krijg je een mooie open oogopslag en zorg ik ervoor dat het roze niet teveel overheerst. Ook dit mix ik weer even met de andere kleuren met de fluffy kwast van HEMA. 


Dan breng ik nog een dun lijntje bruin oogpotlood van Essence aan om de look een beetje sprekender te maken. Ik doe dit met bruin in plaats van zwart omdat bruin ervoor zorgt dat de look wat zachter blijft, dat vind ik persoonlijk mooier.


Ik krul mijn wimpers met de wimperkruller van HEMA om een mooie krul in mijn wimpers te maken, zo krijg je een goede basis voor de mascara.


Hier gebruik ik de mascara van Maybelline om de ooglook helemaal af te maken. Ik breng bij beide ogen twee laagjes mascara aan.


Op mijn wangen breng ik de blush van Catrice aan, ik koos voor deze mooie roze kleur zodat het goed bij de rest van de look past.


Blush, blush, blush... :)


Nog wat kersenrode lipgloss en je look is af. Easy toch?


Dit was dan mijn look, zoals je ziet hoeft het niet moeilijk te zijn om een leuke frisse look te creëren.

Ik hoop natuurlijk dat je mijn gastartikel leuk vond en dat je er misschien nog wat aan hebt gehad. Ik vond het in ieder geval ontzettend leuk om te doen en wil Eline graag bedanken voor de kans die ze mij gegeven heeft, dus dankjewel Eline. Je bent een leuke,  gezellige en prachtige meid en ik ben trots op wat je doet, ook omdat ik een beetje weet met wat voor zware dingen jij te maken hebt/had. Je bent een inspiratie voor ons allemaal, denk ik. Dus nogmaals, dankjewel!


Wil je nou meer van mij zien? Ga dan even naar www.lifetalktogether.blogspot.nl, dat is namelijk mijn eigen blog. Zie ik je daar? En anders tot ziens!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten