7 juli 2015

Up The Amp ♥ MAC

MAC Up The Amp stond al een tijdje op mijn wish-list. Toen ik deze in de winkel zag, viel hij me eigenlijk niet zo op. Ik had deze namelijk niet zo paars, maar meer lila verwacht. Toch heb ik hem gekocht, ben jij benieuwd waarom en hoe deze lipstick eruit ziet?  

Lees dan verder...
Up The Amp is een lipstick met Amplified finish. Over deze finish heb ik wel vaker iets geschreven, ze zijn intens gepigmenteerd. 


Hier heb ik een aantal swatches. 




Zelf vind ik hem iets te paarsig voor een lila lipstick, maar super mooi voor de herfst of winter. Ik kreeg de tip om deze lipstick te combineren met Candy Yum Yum, die ik al in mijn collectie heb. 

Hieronder zie je een aantal swatches:



Omdat ik de kleur iets te aanwezig vind heb ik hem wat afgehapt. 


De kleurcombinatie vind ik erg tof, maar of ik deze lipstick ook veel ga dragen weet ik niet. Wel zou ik hem dan afhappen, omdat het wat minder opvalt. Ik denk dat deze kleur ontzettend tof staat bij de wat donkerdere mensen onder ons. '

De lipsticks van MAC zijn €19,- en ja dat is, achteraf gezien, toch misschien net iets meer dan dat ik voor zo'n lipstick uit zou willen geven. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten