11 augustus 2015

Minajesty - Nicki Minaj ♥

Het is alweer een tijdje geleden dat ik bij de Bijenkorf dit parfum tegen kwam. Minajesty van Nicki Minaj. Vandaag behandel ik deze eau de parfum in een review. 


Lees verder...

 In verschillende parfum-stash video's zag ik dit ontzettend leuke parfum flaconnetje al voorbij komen. Ik ben een echte parfum-lover en heb een zwak voor leuke verpakkingen. 
Dit parfum had ik nog nooit in de winkel gezien, maar heb hem niet online durven bestellen. 



Toen ik hem in de winkel tegenkwam, moest ik hem ook meteen ruiken. Het is een erg zoet parfum en ik vind hem erg lekker. Het parfum blijft niet de hele dag hangen, je moet hem wel een aantal keer per dag bij sprayen. 

Geurnoten:
Top: rode bes, perzik & citroen
Hart: orchidee, magnolia & plumeria
Basis: vanille, tonka boon & musk

Ik heb dit parfum voor volgens mij tussen de €15,- en €20,- gekocht en ben er erg blij mee.

Zijn jullie eigenlijk bekend met dit parfum?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten