18 augustus 2015

MUA bronzer shade 3

MUA is al een tijdje te koop in Nederland en België, maar toch is het nog moeilijk een Kruidvat filiaal te vinden. Iedere keer als ik bij een Kruidvat ben waar ze MUA verkopen, zie ik weer leuke dingetjes die ik wil testen voor mijn blog (en natuurlijk ook voor mezelf). 
Dit keer is het de bronzer van MUA in shade 3. 


Ben jij benieuwd wat ik van deze bronzer vind? 
Lees dan verder.....


Nu zul je denken 'Eline je bent toch helemaal niet zo donker?', nee klopt. Shade 1 en 2 bevatten glitters en ik wou een bronzer, dus geen bruine blush. Het werd dus automatisch 'shade 3'.


 De 'MUA' letters zitten in de bronzer gedrukt, dit vind ik erg luxe ogen.


Op het eerste gezicht heb ik geen klachten. De swatch is subtiel, maar niet té.

 Dit is mijn gezicht met foundation, zonder bronzer.

Op deze foto heb ik met de bronzer geshaped. 

Je kunt zien dat hij misschien toch nog iets te donker is voor mijn lichte huidje, dit wordt dus voorzichtig aanbrengen.

De bronzer is €3,- bij sommige filialen van Kruidvat en is ook online verkrijgbaar.

Liefs, 
Eline  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten