6 augustus 2015

Wat is er gebeurd met Elinnee94 ?

Juli is voorbij en augustus is begonnen. Het is ongeveer een halve week stil op Elinnee94  en dit heeft zo zijn redenen. 
Een aantal van deze dingen zijn gewoon heel persoonlijk, maar ik ben van plan om de draad van het bloggen en vloggen weer op te pakken. Op RandomECVvlogs is het namelijk ook een beetje chaos. 
In dit artikel vertel ik wat jullie de komende maand kunnen verwachten. 
Lees verder...



Het is niet zo dat ik een grote blogger ben en mijn blog tig keren per dag bezocht wordt, maar ik vind schrijven echt ontzettend leuk. 
Ook is het niet zo dat op mijn beide YouTube kanalen ik veel abonnees heb, maar video's maken is iets wat ik oprecht heel erg leuk vind. 
Naast het praten tegen een camera en het schrijven, heb ik nog veel andere dingen die ik leuk vind en deze heb ik de afgelopen week misschien een beetje verwaarloosd. Ook het bloggen en video's maken is een beetje verwaterd.
Wanner ik met vrienden afspreek, of een dagje weg ga met mijn ouders vergeet ik vaak te vloggen. Ik heb mijn camera altijd bij, maar durf ook vaak niet te vragen of ik mag vloggen.  
Op het moment is mijn leefruimte eigenlijk een complete chaos.
Volgende week is Boekenwerk gesloten en ben van plan om dan wat meer tijd te spenderen aan mijn blog. 

Ik zou afgelopen weekend eigenlijk naar Disney zijn gegaan, maar op het laatste moment ging dit voor mij niet door. In mijn vlog heb ik hierover al verteld, maar ver ga ik hier niet op in. Afgelopen maandag heb ik op het laatste moment besloten toch naar Boekenwerk te gaan (ik had eigenlijk vrij die dag).

Op Elinnee94 gaat dus niet zo veel veranderen, althans dat hoop ik. Voor deze week zal het misschien nog wat rommelig zijn, maar komende week ga ik mijn best doen er weer vol tegenaan te gaan.
Het liefst wil ik alles met jullie delen, maar er zijn grenzen en op dit moment gaat er privé erg veel door mijn hoofd. Ook dingen waar ik zelf nog niet helemaal uit ben.
Soms heb je gewoon zo'n moment waarop het wat minder gaat. 

Ik denk dat ik echt een beetje toe ben aan het weekje vakantie en heerlijk alles op de rit te krijgen. 

Liefs, 
Eline 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten