28 september 2015

M.A.C Brave - Satin lipstick || Elinnee94

Al een tijdje stond de populaire "Faux" op mijn MAC-wishlist. Toen ik laatst voor het lipstick-schap van MAC stond viel mijn oog op een kleur die erg veel op Faux leek, namelijk "Brave".


Lees verder....


Laatst vond ik het weer tijd om een nieuw pareltje aan mijn MAC-collectie toe te voegen en ik ging voor de populaire Faux. Toen ik voor het schap stond viel mijn oog plots op buurman "Brave", die erg veel op Faux lijkt. Nadat ik ze geswatched had, bleek "Brave" een wat roze ondertoon te hebben, iets wat ik ook erg mooi vind. Ik besloot er nog even over na te denken, want een MAC lipstick is toch een hele uitgave. 

Nadat ik een aantal rondjes door Eindhoven had gelopen, besloot ik nog eens te kijken naar de lipsticks in het MAC-schap. 
Toen ik bij Douglas aankwam en naar "Faux" vroeg, vroeg de medewerkster of ik deze ook op mijn lippen wilde testen. 
Uhm.... JA! 
De medewerksters van MAC bij Douglas in Eindhoven blijven me verassen, ik schreef er ook al over in dit artikel

Ik schrok. Faux was véél te licht voor mijn huid. Deze super-nude vloekte gewoonweg bij mijn huid. 
Ook vroeg ik of ik Brave mocht proberen. En ja hoor, deze was perfect. 
Een nieuw pareltje voor mijn collectie was geboren. 

Brave - swatch

Naturel lippen

Brave. 


De lipsticks van MAC zijn niet goedkoop, ze zijn namelijk €19,50 en te koop bij een aantal fillialen van Douglas, de Bijenkorf en bij MAC. 

Liefs, 
Eline 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten