26 november 2015

Een nieuw begin - november update

Op dit moment is het half 7:30 uur, woensdag ochtend. Dit artikel komt op donderdag online en daar pas ik me op aan. Zie je “gisteren” staan bedoel ik daar vandaag mee, woensdag dus. “Morgen” is vrijdag, snap je het nog?

Lees verder...


Gisteren ben ik weer begonnen met uploaden en het plaatsen van een bijbehorend artikel. Ook ben ik veel bezig met bewerken, om zo toch weer verder te gaan waar ik mee bezig was. Ook op mijn vlog-kanaal (RandomECVvlogs) heb ik afgelopen dinsdag een video geĆ¼pload. 

Een paar maanden geleden schreef ik in een update dat schrijven mijn passie is en daar een cursus in ben gaan volgen. Inmiddels ben ik al bezig met de vervolgcursus. Schrijven is zeker iets dat me blij maakt en waar ik me verder in wil ontwikkelen. Dit gaat natuurlijk goed samen met mijn blog.

Dat ik dit als moment uit kies om terug te komen heeft een rede, of zelfs meerdere. Ik heb namelijk een best moeilijke periode achter de rug, die eigenlijk begon in de zomer. Dit betreft de gezondheid van mij, maar vooral die van mijn vader.
Ik deel veel met jullie, volgers, maar verder dan wat ik al in mijn vlogs en blogs heb laten weten ga ik niet.

Nu zijn we toch weer een aantal maanden verder en deze week is een hele speciale week voor mij. Ik ben namelijk afgelopen dinsdag begonnen met mijn proeftijd van 8-10 weken bij de AH. Super spannend natuurlijk.
Misschien komt het zelfs als een soort van beloning, morgen ga ik weer op meidenweekend. Ik ga hier natuurlijk weer vloggen en neem mijn laptop mee. Ik weet nog niet of ik daar internet heb, maar dat maakt in principe niet uit.

Wat voor nu de planning is:
1x per week een video – vrijdag.
Bonus video (als die er is) – woensdag
Een geschreven artikel – maandag. Dit kan een review zijn, maar ook een ander artikel. 
Dit artikel is een extra artikel om even wat van me te laten horen.

Morgen kunnen jullie een video verwachten, die al een paar maanden geleden is opgenomen. Het kost veel tijd om de video in een paar uur te bewerken, maar ik zorg ervoor dat me dit gaat lukken. Jullie zullen sowieso wat meer ‘oude’ video’s gaan zien, omdat ik gewoon weer helemaal in de flow moet komen van het maken van video’s. De enige video die ik voorlopig op tijd zal maken is een opgemaakt video.

Op mijn vlog-kanaal, zal ik langzamerhand wel wat meer van mezelf laten zien.  Hier zal hetzelfde schema aangehouden worden als voorheen. Een weekvlog op maandag of dinsdag, net wat met bewerken het beste uitkomt, en een bonusvideo kan altijd.

Ik hoop dat het zo voor jullie een beetje duidelijk is.

Liefs,

Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten