30 december 2015

Shoplog Kevelaer 2015 || Elinnee94

Aan het begin van deze maand ben ik naar Duitsland geweest, naar Kevelaer om precies te zijn.
Ik ging helemaal los bij de DM en ben ook voor het eerst bij Muller en Rossmann geweest. 
Ben jij benieuwd naar wat ik heb geshopt? 

 

Kijk verder....





Alle producten op een rijtje:


Deze 3 producten heeft mijn moeder aangeschaft. 
De 'Corny' repen waren €1,25. 
Voor de creme van Weleda betaalde ze €0,95 en de Balea doekjes €0,65.



Omdat ik erg veel had geshopt kocht ik ook deze draagtas voor €1,-. Dan kan ik deze mooi meenemen als ik weer een keer naar Duitsland ga. 


Ik kocht bij Müller een blush (€2,95) en highlighter (€3,25) van de Urban Niced collectie van Essence.
Bij Rossmann kocht ik voor €2,50 deze thee. Hier kunnen jullie nog een review van verwachten.
Ik ben dol op miselaire reiniger, toen ik hoorde over deze van Balea stond deze meteen op mijn lijstje. Deze heb ik voor €2,95 dus ook meegenomen.
 Bij DM hadden ze een andere collectie dan bij Müller. Ik nam deze blush mee voor €2,95.

Ik nam verschillende shampoo's mee. Waaronder dit setje shampoo & conditioner voor lang haar. De shampoo was €1,35 en de conditioner ook. 


Ook deze shampoo was €1,35

Naar deze volume shampoo ben ik erg benieuwd. Ook deze was €1,35.

Dit setje met shampoo en conditioner is volgens mij voor krullen. Deze zijn ook per stuk €1,35.


Dit product heb ik al eerder gekocht. Ik was hier zo enthousiast over dat ik deze 2in1 shampoo dus ook meteen opnieuw kocht. Ook deze is €1,35.

Balea douchegel. Zeker een aanrader als je een keer in Duitsland bent. Ik hield het bescheiden en kocht er maar 1. Ik heb nog zo veel staan. Dit is een limited edition voor de winter. Frozen breeze met framboos en viooltjes. De prijs hiervan is €0,55.


Een andere favoriet van mij is het Balea Aqua serum. Ik kocht er meteen 2 voor €2,95 per stuk.


 Over dit lakje kunnen jullie ook nog een review verwachten. Dit is van het eigen merk van DM en kostte €1,25.


Ook over dit lakje van Essie zien jullie binnenkort meer. Deze komt uit de wintercollectie en kost bij DM €7,95.


 Deze Limited edition poeder van P2 was €3,75.

 Deze beautyblender kocht ik voor €2,45.


Hier was ik erg benieuwd naar. Een setje van Alverde, een natuurlijk merk. Dit setje was €6,95.

Ik nam een peel off masker mee voor €0,45.

 Je kunt nooit genoeg watjes hebben. Deze waren €0,85 voor 140 stuks.

Ook nam ik dit gratis tijdschrift mee. 


Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten